.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد فرزند سردار شهید طوسی به اظهارات نعیمه اشراقی؛
اشراقی با اظهاراتش از حلقه محبت دوستداران امام خارج شد
شمال نیوز: اشراقی فردی متوهم و قدرنشناس است که قدر محرمیت خود با امام راحل را ندانسته و با اظهارتش از حلقه محبت دوستداران امام خارج شد.

به گزارش شمال نیوز، سمیه طوسی فرزند سرلشکر شهید محمدحسن طوسی «علمدار و قائم مقام لشکر ویژه ۲۵ کربلا» در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: عظمت حضرت امام روح‌الله فراتر از آن است که عده‌ای خودفروخته و حرمت‌شکن را منسوب به ایشان بکنیم.

این فرزند شهید با اشاره به کلام امام خمینی(ره) در مورد شهادت فرزندش سیدمصطفی، این‌گونه بیان داشت: امام راحل فرمودند شهادت سیدمصطفی از الطاف خفیه الهی بود ولی معظم‌له، فرزند همان سیدمصطفای شهید، «سیدحسین» را از خود راندند، باطل‌گویی‌های نعیمه اشراقی منحرف را نباید با تیترهایی که در آن اسم مبارک امام نهفته است، منتسب به این شخصیت بزرگ کرد و قرآن، سند معتبری است که حتی ابولهب که عموی پیامبر(ص) است نیز از سوی خداوند در دفاع از شخص پیامبر(ص) لعن و نفرین می‌شود، فلذا باید تأکید کرد که این‌گونه انتساب‌ها در اسلام زمانی معتبر است که انتساب‌های آرمانی و اعتقادی نیز برقرار باشد.

فرزند شهید طوسی تصریح کرد: اشراقی فردی متوهم و قدرنشناس است که قدر محرمیت خود با امام راحل را ندانسته و با اظهارتش از حلقه محبت دوستداران امام خارج شد.

یادگار شهید طوسی با پست شمردن توهین‌کنندگان به ساحت ملکوتی حضرت امام راحل و شهدای گرانقدر، افزود: اشراقی فردی است که دچار کمبود محبت و عاطفه و کم‌توجهی بوده و با بیان چنین حرف‌هایی درصدد جنجالی کردن چهره خود در رسانه‌ها و جلب توجه اندک حتی از سوی دشمنان امام به سوی خود است.

وی از رسانه‌ها خواست تا از دامن زدن بیش از حد به باطل‌گفته‌های اشراقی خودداری کنند و افزود: هر چه به اشراقی توجه کنیم و نام باطل او را بر زبان بیاوریم، انرژی‌های اکتسابی منفی‌اش بیشتر است و شرایط خود را از وضع موجود خراب‌تر می‌کند.

سمیه طوسی در پایان گفت: درود می‌فرستیم به روح بلند و متعالی امام و به حرمت خون شهیدان قسم می‌خوریم که تا پای جان و تا آخرین قطره خون در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌ایم و اطمینان می‌دهیم که با حضور فرزندان امام روح‌الله و مریدان ولایت، هر حرکت و حرفی از سوی هر کسی پیرامون امام راحل و شهدای عزیز، خدشه‌ای به عزت و عظمت ایشان وارد نمی‌کند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 مهر 1392
زهرا اشراقی اگرنوه امام نبود موردتوجه قرار میگرفت؟ ایشان که حرمت عقاید امام رانگه نمیدارد دیگر وجهی
نا شناس 25 مهر 1392
نعیمه خانم هر از گاهی افاضاتی دارد ظاهرا" ایشان مشغول تست کردن غیرت مردم است از حجاب گرفته تا تماشای ماهواره ....تا شنیدن موسیقی غنائی....ایشان در حریم امام است لذا مراعات شده والا....
نا شناس 25 مهر 1392
احترام خانواده امام واجب است
نا شناس 25 مهر 1392
اولا انتساب به خانواده حضرت امام برای کسی مصونیتی ایجاد نمیکند. خود حضرت امام در زمان حیات پر برکتشان آن نوه ناخلف دیگر را طرد کردند. حالا چطور شده برای این نوه که صرفا هیچ ندارد جز انتساب نسبی به حضرت امام مصونیت قایل شدید و اجازه میدهید هر حرف چرندی را به زبان بیاورد؟

این خانم علاوه بر آن توهین زشت، مرتکب دروغ گویی هم شدند. اگر آن مطلب زشت نسبت به خانوده شهدا کار ایشان نبود چرا از فرزند شهید همت عذرخواهی کردند؟ چرا صفحه فیسبوکشون را به کل پاک کردند؟
این بار اول این خانم نیست. چرا دادستان کل کشور سکوت کرده و با اقدامات این حانم برخورد نمیکنه؟ این کارها صرفا باعث توهین به حضرت امام هست
نا شناس 25 مهر 1392
از فرزند شهید طوسی که با استفاده از ادبیات خوب خود توانستند هشداری به این افراد بدهند تشکر می کنم
نا شناس 25 مهر 1392
سلام. بسیار سپاسگزارم از درج این مطلب.
علی 25 مهر 1392
بابا سرکار خانم اشراقی خودشون تکذیب کردند که مطلب از ایشون نبوده چیه شما ها کشش میدید...
فیضی 25 مهر 1392
درود خدا بر شهید گرانقدر طوسی : سمیه خانم یادتان باشد که حرمت خاندان امام را نگه دارید . این خانم صادقانه تفکراتش را بیان کرد . شما هم می توانید نقدش کنید . شما که الگوی مسلمان خالصید چطور به خودتان اجازه می دهید یک مسلمان را منحرف و او را با ابولهب برابر بدانید قرارنیست هرکه مثل شما فکر نمی کند منحرف باشد .
خانواده شهيد 26 مهر 1392
از خانواده محترم شهيد طوسي تقاضا داريم خودتونو وارد جريانات سياسي نكنيد!حرمت بيت حضرت امام ره بر همه واجب است!!! خوبست آب به اسياب آنانيكه بيرحمانه به حريم حضرت امام ميتازن نريزيم. خدا عاقبتهارو بخير كنه انشالله
نا شناس 26 مهر 1392
ایشان اشتباه کردند (اگرچه در کشور ما جوکهای نادرست متاسفانه رایج است) و چون پذیرفتند و در صدد اصلاح هستند باید پذیرفت و ایشان را بخشید. ما باید بخشش را یاد بگیریم و به توسعه بدی ها دامن نزنیم. خداوند ابروی ما را حفظ نماید و ما را با شهدا محشور نماید
محسن 26 مهر 1392
ایشان اشتباه کردند و باید تاوان اشتباهش را بدهد
بعد بخشیده شود
نه اینکه همینطور بگوییم ببخشیم
نا شناس 26 مهر 1392
برادری که با رندی درخواست داره خانواده شهید طوسی وارد این موضوع نشوند؛ دوست داری کسی در خصوص مادر یا همسر شما چنین اراجیفی نثار بکنه؟ آیا کسی که مدعی است دخترش را سفارش نموده با آن وضعیت زننده برود جایزه اش را بگیرد؛ حرمت بیت امام سرش می شود؟ ..................... و ......................
نا شناس 26 مهر 1392
حالا خوبه که خانم اشراقی تکذیب کردند!! آن عزیزانی که وا اسلاما سر دادند وقتی الان به اسم خانواده شهدا بعضی از مسئولین دارند ملتو میچاپند کجا هستند؟ وقتی در حال سو استفاده از رانتهای دولتی هستند این عزیزان کجا هستند؟!!
نا شناس 26 مهر 1392
اون عزیزی که گفتن خانم اشراقی تکذیب کرد: بله اما از روی ناچاری و گافی که دادن. ملت دیدن که ایشان با اکانت خودشان ورود پیدا کرده. حتی معاندان نظام هم بر خلاف واقع بودن ادعای این خانم صحه گذاشتن و خبرگزاری رسمی ما هم این موضوع را تایید می کنه. اونوقت ما توانایی دفاع از خانواده های کشته های خودمون را نداریم.
نا شناس 26 مهر 1392
خانم طوسی بنده در تشییع جنازه شهید عزیز طوسی حضور داشتم در آنروز قنداقه پدر را در دست گرفتی و با صلابت گفتی این قامت رعنای شهید طوسی است. امروز هم با افتخار برای حفظ قداست شهدا موضعگیری کردی به تو افتخار می کنیم.
نا شناس 27 مهر 1392
از نوه امام بعید بود اینطور صحبت کنند با اینکه خودم با ازادی حجاب موافقم هیچ وقت انتظار نداشتم نوه ام موافق ازادی حجاب باشه در ضمن شهدا همیشه در قلب ایرانیها هستند و هیچ کس نباید توهین کند
نا شناس 27 مهر 1392
از فرزند شهید بزرگوار طوسی تعجب می کنم که چرا به جوابیه خانم اشراقی ت.جه نکرده و به ایشان هجوم آورده است. شما که دانشجوی دکتر جامعه شناسی هستید جای تعجب است.
mazandarani 27 مهر 1392
سركار خانم طوسي
با سلام و عرض ارادت نسبت به شما و خانواده بزرگوارتان
اظهارات شما را خواندم و با توجه به شناختي كه از شما و خانوادتان دارم. خيلي تعجب كردم كه چطور به اين آساني قضاوت كرديد؟!
شما كه در خانواده اي زندگي مي كنيد كه همسرتان يكي از قطب هاي فناوري اطلاعات استان است ، چطور احتمال و امكان هك شدن يا نفوذ به پروفايل فيس بوك نوه امام را ناديده مي گيريد.
و اين طرز صحبت در برابر نوه امام از سمت شما واقعا برايم عجيب بود و هست. مي دانم دلتان از شنيدن آن جملات كه به دروغ به خانم اشراقي نسبت داده شده به درد آمده ولي يادتان باشد . نگذاريم داستان خوارج و نهروان تكرار شود، قضاوت كوركورانه در اين جريان بلايي كه بر سر فرزندان علي (ع) آمد را برايم تداعي نموده است.
علي 27 مهر 1392
بنظر من انتقاد كنندگان دچار افراط در دين مي باشند واز اخلاق كه محور پيام انبيا است غافلند.اگر خدا استغفرا... مثل اينها بود ديگر كسي روي زمين باقي نمي ماند.همه عالم را خدا آفريده وهمه را دوست مي داردحتي انسانيت به دين نيست بلكه به اخلاق است بعيد مي دانم انتقاد كنندگان ميزان را اخلاق در نظر گرفته باشند وگرنه اينهمه كج انديش نمي شدند بطوريكه مرا ياد خوارج مي اندازند!!
نا شناس 27 مهر 1392
با سلام خدمت خواهر عزیز سرکار خانم طوسی
شما که خبرها خوب به گوشتان می رسد حتما تکذیبیه خانم اشراقی رو هم خوندید ، متن تکذیبیه به فرزند بزرگوار شهید همت بوده اما اگر شما هم بخوانید بد نیست

باسمه تعالی

برادرم

جناب آقای همت

نامه جناب عالی را درباره مطلبی موهن و غلط خواندم. تنها می‌توانم در این مورد سر تعظیم در مقابل شما و خانواده‌های عزیز شاهد فرود بیاورم. شهیدان و خانواده‌های عزیز ایشان بر تارک انسانیت جای دارند و نابخردی کسی نمی‌تواند پیوند آسمانی آنها با امام‌شان را قطع کند. تو و هزاران زن و مرد بزرگی که امثال من در آرامش ناشی از سختی‌های ایشان زندگی می‌کنیم با ارزش‌تر از آن هستید که نوشته‌ای غلط و بی‌ارزش از ارزش آنها بکاهد. همه باید بدانیم امام جز در تار و پود اسلام و ارزش‌های آن - از نماز و روزه گرفته تا حجاب و پاکدامنی- و جز در پیوند با یاران فداکارش معنی نمی‌شود. مگر می‌توان امام را در خاطر مجسم کرد و جلوه زیبای امر به معروف و نهی از منکر را در او مشاهده نکرد؟

مگر می‌توان احترام بی‌حد و حصر امام به شهیدان و خانواده‌های آنها را با ذکر کلماتی موهن و بی‌ارزش از یاد برد؟ همین جا لازم می‌دانم به صراحت تمام انتساب آنچه در فضای مجازی به امام و از قول من منتشر شده را تکذیب کنم و از خداوند برای جاعلینی که این گونه با احساسات پاک مردم بازی می‌کنند طلب هدایت نمایم. از این پس با توجه به دستبردهای چند گانه به صفحه شخصی‌ام، این صفحه را مسدود می‌کنم و عاجزانه از خداوند متعال علو درجات امام و شهدای عزیز را مسئلت نموده و برای خانواده‌های آنان آرزوی سلامت و بهروزی دارم.

گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید / گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم

نعیمه اشراقی
نا شناس 27 مهر 1392
این روزا خیلی داره باب میشه که:
هر کی( از مقام و مسئول و ...) هرچی دلش میخواد تو فضای مجازی میگه!
که حتما خیلی هاشون میدونن که این نظراتشون چه تبعاتی داره! ولی بازم میگن!
چرا که میدونن به راحتی میتونن ادعا کنند:
صفحه شخصی ما هک شده بود!!!!!!!!!!!
میر م000 26 مهر 1392
ای یادگار شهید جاویدشماها باید صبور شنوای خوبی باشیدمبادا فرزندان ایرانی را قطعه قطعه کنندبگذارید اندیشه ها ولو غلط گفته عقده ها خالی ولو مسموم بیان مباداایرانی وطن مانده را بعثی دشمن فرض سپس نقشه جنگ.... بلکه چون معتاد بیمار فرض وبا سعه صدر بدون افکار زور نالیستی درمانشکردهمینقدر که اقرار کردن...بس وکافی نیست....جانباز جنگ هم جبهه ای شهیدتان ارزوی سربلندی ارمان شهیدانمان کافیست
میر م000 26 مهر 1392
همه مان فیلم رسوایی ده نمکی راباچشم بصیرت ببینیم تا دینمان رابرای دنیای .....نفروشیم
نا شناس 27 مهر 1392
خدا میدونه که کامنتهای موافق خانم اشراقی رو یکی دو نفر دارند درج می نمایند. شمال نیوز هم فقط داره صدای موافقین مونثه اشراقی رو تائید میکنه...
خواهشا فقط نظرات این مونثه را طی یکسال اخیر در رسانه ها مطالعه بفرمائید و ببینید چه موارد خلاف شرع بیان داشته.
آقایی که ایشان را منتسب به امام معرفی می فرمایی و قائل هستی باید ساکت شد و...
امام و بیت مکرمه اش کجا مانوس با گوگوش و هایده بودند؟
کجا امام دخترشان را با آن وضعیت حجاب بد روی سن می فرستاد ؟
کجا....
شک نفرمائید که روح امام رحمت الله از دست برخی خبیثان منتسب به بیت معزز و مکرم ایشان ناراحت است...
خدا تابعین این افکار و قبیله نحث آنها را نیامرزد.

(شمال نیوز اگر آزاد مردی که تا به حال بوده ای ؛ دو خط وجیزه حقیر را در نه در پاسخ مونثه نعیمه، بلکه در پاسخ به این دو نفری که مدام کامنت حمایت از این فرد درج می نمایند تائید بفرما. )
صبا مازندرانی
نا شناس 28 مهر 1392
کاش امام ره زنده بود و همان برخوردی که با نوه اش سید حسین داشت ؛ با ایشان نیز انجام می داد...

روح امام رحمت الله آزرده می شود با این افاضات این به اصطلاح .... (گوگوش، حجاب، شهدا، رزمندگان و ...)
سید 28 مهر 1392
با سلام امام ره برای ما با ارزش تر از این حرفهاست که بخواهیم با حرفهای پوچ این زن ناقص العقل،، لحظه ای از ارادت ما نسبت به حضرت امام کم نخواهد شد.
خدا را قسم می دم به خون پاک شهدای عزیز این بنده خدا رو را به راه راست هدایت نماید.سید کریم موسوی شیخ فرزند سردارشهیدموسوی شیخ.
نا شناس 28 مهر 1392
ملت در فقر و بدبختي به سر مي برند آنوقت شما به فكر حل مسئله حجاب هستيد؟
امثال خانم طوسي و فرزندان محترم شهيد چه ميدانند مشكل نسل جوان ما چيست مشكل نسل جوان بيكاري ، فقر و نا اميدي است .
شهيدان عزيز محترم اما خانواده هاي آنها نهايت استفاده از اين سيستم را داشته اند حالا حق دارند كه شعار حجاب حجاب سر بدهند چون هيچ مشكلي در زندگي ندارند.
نا شناس 27 مهر 1392
(هوالشهید)
چون این بی بته ، گستاخانه نسبت به خانواده شهدا مطلب نگاشته ؛ حقیر هم ابتدا در خور خودش پاسخ میدهم ، بعد منطقی و انسانی پاسخ میدهم:
چشم حسودان کور ، و دنده انها هم نرم؛ میخواستید شما هم برید و بهشت رو ندیده بخرید...
و اما کلام منطقی؛
1- کدام آدم عاقلی حاضره بره جونشو تو خطر بندازه و یا بدتر ؛ جونشو بده تا خانواده اش سهمیه دانشگاه یا شغل به دست بیارن ، اون هم با هزار حاشیه و ...
2- کجا بودید و کجا بودیم آنگاه که دشمن تا بن دندان مسلح به ناموس و خاک ما رحم نکرد ولی عده ای مردانه و با غیرت تمام قد ایستادند و مبارزه نمودند و جانشان را دادند...
3-کدام شهید فکر چنین روزی برای انقلاب و اسلام بود که برا کسانی که رفتند جونشون رو دادند،حالا بیان برا خدمات به خانواده انها اینگونه هتاکی نمایند.
4- ما که در کشور مسلمان هستیم و هزار ادعا؛ همین آمریکایی که برخی نهله ها با شنیدن نام آن آبی از لب و لوچشان سرازیر می شود ...- برا سربازان ،؛ دقت بفرمائید؛ " سربازان" جنگ ویتنام هنوز مستمری و خدمات ویژه میدهند. اخیرا هم که تنشی بر سر بودجه و خدمات درمانی بین دمکراتها و جمهوری خواهان به وجود امد؛ یک بخشش مربوط به تامین بودجه بیشتر سربازان جنگ ویتنام بود. نیروهایی رسمی انها که حسابی در رفاه هستند.
5- خانواده ها و ایضا نوادگان سربازان جنگی کشورهای ژاپن،کره ،آلمان،روسیه،لهستان و... در ارائه خدمات عمومی و خصوصی دارای اولویت یک هستند و اکثر امتیازات رایگان دارند...
6- اصلا کاری با هیچ کشور و دینی نداریم؛ در مقابل خوبی شما وظیفه ات چیست؟ در مقابل کسی که جان یا عضوی از بدنش را برای شما داده، چه اقدامی انجام می دهید؛؟
اصلا باز هم ساده تر؛ نمی خواهیم شما و ما کاری بکنیم؛ وظیفه حکومت در قبال خانواده بی سرپرست این ایثارگر چه می باشد؟ آیا آنها که پدر و همسر ندارند باید تلف شوند؟ ایا باید از خدمات جامعه محروم شوند؟ ...

به راستی شرم بر کسانی باد که نه بویی از انسانیت بردند ونه بویی از دیانت ...
حرامشان باد آنان که بر سفره آسایشی نشسته اند که مرهون فداکاری ایثارگران و خانواده شهداست؛ ولی نمک به حرامی نیش میزنند و رفتار می نمایند. خدای شهدا از انها نگذرد
صبا مازندرانی
نا شناس 27 مهر 1392
چطوره که ما رو نمیزارن واردددددددددددددددددددددددفیس بوک بشیم میگن غیر قانونیههههههههههههههههههههههه ولی نعمیه خانم برای خودش صفحه شخصی داره................................کاکا..............................
نا شناس 27 مهر 1392
شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود، مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است.
حضرت امام خمینی (ره)
نا شناس 28 مهر 1392
درد تلخ ما این‌جاست که درست در زمانی که جان شیرین جوانان این مرز و بوم، زیر آتش توپ و تانک و موشک بعثی‌های بی‌شرف بود و درست زمانی که بچه مدرسه‌ای‌های جنوب شهر و یا کودکان خردسال دزفول و یا شیرخوارگان اهوازی، از کمترین امنیتی برخوردار نبودند، امثال خانم اشراقی، مشغول خوش‌خوشان و پز دادن با اسم و رسم امام بودند و محض رضای خدا، صدای تیرمشقی را هم در دوران جنگ نشنیدند که درکی از جنگ داشته باشند..
و حالا که خانواده‌های معزز شهدا و بالاخص همسران عفیف و محجوب و وفادار شهداء سال‌ها درد و رنج از دست دادن بهترین‌هاشان را کشیده‌اند و زیر چرخ جور و ستم سازندگی و اصلاحات استخوان خرد کردند، خانم اشراقی، این‌چنین بی‌رحمانه بر قامت نحیف روح و روان‌شان می‌تازد..
نه خانم اشراقی. این دیگر بازی فتوشاپی شما با تصویر دخترتان نیست که ما به خنده و شوخی و مزاح و مطایبه از آن بگذریم. این توهین به ناموس ماست. به ناموس اسلام. به ناموس انقلاب و این‌بار سکوت برما جایز نیست..
علي 28 مهر 1392
ازسر كار خانم طوسي تشكر ميشود ونشان داد كه از خون رادمرداني است كه هيچ چيز جزئ شهادت لايق آنان نبود انشاالله پشيماني خانم اشراقي صحت داشته ولي بايد بداند در فضاي مجازي هر حرفي را نبايد زد
علي 28 مهر 1392
در ادامه سخنان گهر بار صبا مازندراني بايد گفت آنچه كه ارزش دارد در ، ورا و حجاب است بي حجابي كه ارزش نميخواهد امثال اين آقاياني كه نان را بر حجاب ترجيح مي دهند نبايد از غيرت سراغ گرفت چه رسد كه انتظار دفاع داشت كه مسئله جان در ميان است
v-l 28 مهر 1392
بابا تکذیب شد مگه مسلمان نیستیم؟!!!!
نا شناس 29 مهر 1392
َشرمنده ما نسل چهارمي ها از باقي مانده هاي اون دوران دزدي ، اختلاس ، دروغ ، بي حيائي ، تخريب ، توهين و .... ياد گرفته ايم فكر قرار بود انقلاب شود كه ارزش هاي اسلامي احيا گردد نه اينها تازه قبلا شاهزاده داشتيم الان آقازاده داريم قبلا آشنا بازي داشتيم الان لابي گري داشتيم فساد اداري هم كه بماند حالا براي مملكت گل و بلبل مديون كي هستيم ؟ ؟؟؟؟؟
احد 29 مهر 1392
اظهارات فرزندان شهيد اگر خارج از تاثيرات سياسي باشد مورد تائيد است والا اين همه هجمه يك توع خويش مطرح كردن نيست؟ اميدوارم اين كامنت را خارج از گرايش سياسي درج فرمائيد هر چند تاكنون اينگونه بود.....
مونا و مسعود 28 مهر 1392
من و داداشم نثل سوم و چهارمی هستیم و صفحه فیس بوک هم داریم. جواب اونی که بی ادبی کرد و به یه نثل پدری ما اهانت کرد میگم . تو تمام اقوام و خانواده که حدود 5جبهه رفته و 2 جانباز داریم. یک نفر انها خدای نکرده دزد و بی حیا و ... ندیدم. حالا اگه بابا یا فامیل شما دزد و بی حیا است ربطی به بقیه نداره. موضوع خانوادگی خودتونو به بقیه ربطش ندین.
و به اونی که گفت بابا تکذیب کرد میگم.: هر هکری و سراغ داری ایمیلشو بزار تا من و داداش ادرس صفحه فیس خودمونو بدیم. ببینیم میتونه هکش بکنه. حالا این خانم دیده به شهدا و سپاهیا بی ادبی و اهانت کرده حرف بی خود میزنه که هک شده و ... یا شما اطلاعات کامپیوتری ندارید یا...
نا شناس 28 مهر 1392
افرین اقا یا خانم صبا مازندرانی. بسیار نیکو طرح مطلب فرمودید و پاسخ دادید. هزار حیف که برخی چشمها تا به مرگ اشنا نشوند باز نمی شوند... باشد تا بمیرند بلکه حقایق ایمان رو بهتر فهم مطلب نمایند.
نا شناس 28 مهر 1392
نا مسلمون بی انصاف؛ چی رو تکذیب کرد؟
اینکه دختر نعیمه اشراقی با خون جوانان این مملکت رفته و بورس گرفته و تو غرب داره صفا میکنه رو منظورتونه؟
یا نکنه منظورتون اینه که دخترشو با اون وضعیت جلف فر ستاد بالای سن تا جایزه بگیره؟
آها؛ شاید منظورت اینه که عاشق صدای گوگوشو و هایده بود رو منظورته؟
نمی دونم. شایدم منظورت علاقه ایشان به برداشتن چادر و... مراد شما باشد؟

به هر حال شما که مسلمونیت از جنس خانم اشراقی است حتما بهتر می دونی چه جوری باید تکذیب کرد
نا شناس 28 مهر 1392
عزیزی که میفرمائید، هجمه -
دوست داری کسی که به ناموست اهانت کرده ، فقط فرزندت جواب بده یا هر انسان با غیرتی به دفاع از ناموست در بیاد؟
بنده خدا؛ قرار نیست فرزند شهید دست به قلم بشه، باید هر با غیرت دیندار و یا بی دینی جلوی این اهانت ها رو بگیره.
با احترام- سبحانی
نا شناس 29 مهر 1392
درود بر فرزند شهید طوسی رحمت ا...
احسنت بر فهم صبا مازندرانی
مرحبا به دو نثل سومی و چهارمی فهمیده ما
باریک ا... به غیرت سبحانی

اف بر بی غیرتان
شرم بر بی نمک خورده گان نمک دان شکن
لعمن بر منافقین
نا شناس 29 مهر 1392
دستگاه قضایی ما باید محاکمه اش کند. تا درس عبرتی باشد برای سایر هتاکان و حرمت شکنان نوامیس مردم
جا داره اعدامش کنند تا بفهمه اهانت اینگونه به نوامیس بهترین امت یک سرزمین چه سزایی داره
فقط اعدام
نا شناس 29 مهر 1392
یه نگاه به پرونده دزدها و اختلاسگرها بدازید متوجه می شوید کیا هستند ؟ اتفاقا خوشبختانه ما و دور و بریمان اصلا سابقه جبهه نداریم و به نظرم مدیون هیچ کس هم نیستیم چون اصلا چیزی به نام امنیت و رفاه نمی بینیم !!! و اونائی که رفتند اون روز جنگیدند الان دارند ممکلت رو چپاول می کنند چشمهاتو باز کن متوجه می شوی عزیزم , نیاز نیست برات مستند بیان کنم ؟ نیاز است ؟
نا شناس 29 مهر 1392
زیر چرخ اصولگراها با یازده روز خانه نشینی بهتون خیلی خوش گذشته ؟
نا شناس 30 مهر 1392
درسته. اعدام چنین فردی مایه عبرت دیگران است.
احمد 2 آبان 1392
خیلی متشکر از صحبت های خوبتان سرکار خانم طوسی
نا شناس 1 آبان 1392
با سلام خدمت همه ملت شریف ایران " از همه شما عزیزان خواهشمندیم نسبت به تمامی اینگونه اظهارات از هر شخص در هر جایگاهی که می خواهد باشه صبر وتحمل داشته باشند وما خانواده های شهدا جواب دندان شکنی به انها خواهیم داد از سنگر حق شیر شکاران همه رفتند - مستان می پیر جماران همه رفتند -غمنامه بود ناله پر سوز شهیدان -ما با که نشستیم که یاران همه رفتند ... فرزند شهید ترابی سورکی




ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.727 seconds.